Dj 2doR – Can Take Me

Am primit de la CiP un commentariu ca sa repostez linkurile catre acest mix. Uite-le 🙂

Dj 2doR – Can Take Me (Radio Edit)

Dj 2doR – Can Take Me (Original Mix)

4 răspunsuri

  1. Multumesc, melodia (in ambele versiuni) este exceptionala.Tine-o asa

  2. Multumesc, dar nu e melodia mea 🙂 e doar un edit (remix) melodia originala se numeste Dj Sava – Love Drops 😀

  3. Trebuie sa ai mare grija acum ca s-a umblat foarte mult la legea pentru drepturile de autor 😀 unii nebuni te-ar da in judecata chiar si pentru 3 note consecutive copiate (identice)

  4. Am specificat si in primul post si pe trilulilu ca nu e melodia mea, e doar un simplu edit (remix) incercat de mine, atat imi apartine ideea de edit, restul apartine maestrului Sava, asa ca nu am de ce sa-mi fac problele pentru ca nu am incalcat nici o regula, piesa nu se gaseste in comert, nu am luat bani pe ea, iar drepturile de autor a piesei originale apartine lui Dj Sava 😉

Lasă un comentariu